sobota 20. ledna 2007

mě se to líbííí

Po jednom dni tohoto blogu jsem dost mile překvapená. Líbí se mi tu, můžu si tady dělat co chci skoro bez omezení. Vypadá to asi tak, že si ještě pořádně vyhraju. Zatím jsem přišla na to jak dát na blog chat a taky pár odkazů na stránky. A řeknu vám....je to docela jednoduchý:) Teda ta angličtina mě trochu dává zabrat, hodně věcem nerozumím, ale zkouším způsob pokusu a omylu. Omylů bylo dost, ale za pokusy člověk nikdy nic nedá, teda pokud ovšem ten pokus nemá nějaký trvalý následek. A to myslím, že v tomto blogu nehrozí. Vše se dá vymazat a taky se dá kliknout na zpět jak jsem zjistila již dříve. No prostě vypadá to tak, že jsem si tento způsob blogu oblíbila. Snad to ještě chvilku potrvá a snad budu ještě tento můj malý výtvor rozšiřovat.:)Díky Iveto za doporučení;)

Žádné komentáře: